ACL Axiallager Peugeot / Renault / Rover TU1 / TU2 / TU3 / TU5 / TU9 / TUD3 / TUD5 / XV5 / XW3 / XW7 (STD)
ACL

Kundrecensioner
Hjälp andra att välja rätt. Var först med att skriva en recension!
Skriv en recensionACL lager används för trimning och motoruppgradering där man vill ha bättre kvalitet med högre bärighet än vanliga standardlager.
Förbättringar av material, dynamisk tjocklek, värmeledning, oljespår och oljefördelning är några av de punkter som gör ACL till en av de ledande tillverkarna av motorlager.
Information
Artikelnummer: 1T7709
Storlek lager: STD
Lagertyp: Identiska halvor
Lagermaterial: F817
Teknisk data (mm)
Max total längd: 2.45
Max axelstorlek: 55.5
Max tunnelstorlek: 73.45
Max vertikalt oljespel: 0.08
Max vägg vid krona: 1.98
Min axelstorlek: 55.25
Min tunnelstorlek: 73.25
Min vertikalt oljespel: 0.022
Teknisk data (tum)
Max total längd: 0.0965
Max axelstorlek: 2.185
Max tunnelstorlek: 2.8917
Max vertikalt oljespel: 0.0031496
Max vägg vid krona: 0.077952601
Min axelstorlek: 2.1752
Min tunnelstorlek: 2.8839
Min vertikalt oljespel: 0.00086614
Passar motorkod
ET3J4 (KFU) / TU1 (H1B) / TU1JP (HFX<HFZ) / TU1K / TU1M (HDY,HDZ) / TU1MZ / TU2.4 / TU2J2 / TU3 (K5A) / TU3.2 / TU3A (K1D) / TU3A (KFT,KFW) / TU3A (KFV) / TU3CP (KAY) / TU3J2/Z (KFZ) / TU3JP (KFV) / TU3JP (KFW,KFX) / TU3M (KDY,KDZ) / TU3MC (KDX) / TU3S (K2B) / TU5J2 (NFW,NFY) / TU5J4 (NFX) / TU5JP (NFZ) / TU5JP4 (N6A,NFU) / TU9 / TU9M (CDY,CDZ) / TUD3Y (K9Y) / TUD5 / XV3 (108) / XV5 (108) / XW3 (109) / XW7 (109F,109N) / XY6B (150) / XY7 (150D,150G) / XY8 (150B,150H) / XZ5 (129) / 129 A7 / 150 / X5J
Passar applikation
Peugeot ET3J4 (KFU) 1360cc Inline4 DOHC 4v
Peugeot TU1 (H1B) 1124cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot TU1JP (HFX,HFZ) 1124cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot TU1K 1124cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot TU1M (HDY,HDZ) 1124cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot TU1MZ 1124cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot TU2.4 1294cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot TU2J2 1294cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot TU3 (K5A) 1360cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot TU3.2 1360cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot TU3A (K1D) 1360cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot TU3A (KFT,KFW) 1360cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot TU3A (KFV) 1360cc Inline4 DOHC 4v
Peugeot TU3CP (KAY) 1360cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot TU3J2/Z (KFZ) 1360cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot TU3JP (KFV) 1360cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot TU3JP (KFW,KFX) 1360cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot TU3M (KDY,KDZ) 1360cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot TU3MC (KDX) 1360cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot TU3S (K2B) 1360cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot TU5J2 (NFW,NFY) 1587cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot TU5J4 (NFX) 1587cc Inline4 DOHC 4v
Peugeot TU5JP (NFZ) 1587cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot TU5JP4 (N6A,NFU) 1587cc Inline4 DOHC 4v
Peugeot TU9 954cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot TU9M (CDY,CDZ) 954cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot TUD3Y (K9Y) 1360cc Inline4 SOHC 2v Diesel
Peugeot TUD5 1527cc Inline4 SOHC 2v Diesel
Peugeot XV3 (108) 954cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot XV5 (108) 954cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot XW3 (109) 1124cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot XW7 (109F,109N) 1124cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot XY6B (150) 1360cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot XY7 (150D,150G) 1360cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot XY8 (150B,150H) 1360cc Inline4 SOHC 2v
Peugeot XZ5 (129) 1219cc Inline4 SOHC 2v
Renault 129 A7 1219cc Inline4 SOHC 2v
Renault 150 1360cc Inline4 SOHC 2v
Renault X5J 1360cc Inline4 SOHC 2v
Rover TUD5 1527cc Inline4 SOHC 2v Diesel
----------------
Guider & Info