Link ECU Toyota 1JZ-GTE (Non-VVTi) Motorstyrning
Link - ECU

Kundrecensioner
Hjälp andra att välja rätt. Var först med att skriva en recension!
Skriv en recensionEnkel att installera. Prisvärd. Pålitlig.
G4X PlugIn ECU:er erbjuder den senaste tekniken inom motormanagement, designad för att enkelt maximera potentialen från din bil. Denna ECU passar inuti den ursprungliga OEM-höljet. Installationen är enkel, utan att någon ändring av fabrikens kablage krävs för modellerna listade nedan.
Designad för 1JZ-GTE (Non-VVTi) motorn.
- Kontrollera att din kontakt matchar rubriken på den listade bilden innan köp.
- Denna ECU fungerar endast för manuella växellådor.
- ECU:n innehåller en inbyggd 7-bar MAP-sensor.
- De flesta fabriksfunktioner stöds (Fabriksdragkontroll stöds inte, och dashlampan kan vara tänd).
- Kontrollera fliken för funktioner för I/O-expansionsalternativ
Lämpliga applikationer:
- Toyota JZX90 (Chaser/Cresta/Mark II) med 1JZ-GTE (Non-VVTi) motor, manuell växellåda
- Toyota JZZ30 (Soarer) med 1JZ-GTE (Non-VVTi) motor, manuell växellåda
Obs: Denna Plug-in har en ny 4-pin powered CAN-anslutning och kan inte använda den gamla CANPCB-kabeln för CAN-anslutning. Använd CANJST4 (Link PN 101-0198) kabel för att ansluta CAN-enheter. Denna nya 4-pin-port och kabel tillhandahåller inte bara CAN-anslutning, utan också en skyddad 12V-strömkälla och jord för att driva CAN-enheterna. Strömkällan är skyddad med en självåterställande säkring med en kontinuerlig 3A rating.
I/O Expansionsalternativ:
Följande expansionskontakt-ingångar/utgångar tillhandahålls:
Expansion Connector 1:
- Pin 1 Ground (signal)
- Pin 2 +5v ut
- Pin 3 Injector 6
- Pin 4 DI8
- Pin 5 DI7
- Pin 6 IGN8
- Pin 7 AN TEMP 4
- Pin 8 AN TEMP 3
E-Throttle Connector:
- Pin 1 Ground (signal)
- Pin 2 +5V ut
- Pin 3 An Volt 4
- Pin 4 An Volt 5
- Pin 5 An Volt 6
- Pin 6 An Volt 7
- Pin 7 Aux 10
- Pin 8 Aux 9
----------------
Guider & Info